تبلیغات
مجله تخصصی عکاسی - معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی

مجله تخصصی عکاسی

پاورپوینت نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی

  • پاورپوینت نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی
    پاورپوینت نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی دسته: پاورپوینت
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: zip
    حجم فایل: 106 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 27

    دانلود نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی تحقیق نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی مقاله نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی

    قیمت فایل فقط 6,500 تومان

    خرید

    نوع فایل:  ppt _ pptx

    ( قابل ویرایش )


     قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

    تعداد اسلاید : 27 صفحه

    ادامه فصل 13: نوآوری توسعه مدیریت: برنامه رهبری تجارت بین المللی.
    با پیش بینی پیشرفت های آتی ”برنامه مدیران اجرایی بین المللی“ در سال 1988 معرفی شد.
    این برنامه یک برنامه توسعه مالیات بود که برای مدیران منتخب دارای ظرفیت بالا که سن آنها بین 34 تا 43 بوده و در مشاغل ارشد مسئولیت های بین المللی داشتند در نظر گرفته شد.
    صرف نظر از توسعه مهارت های عام مدیریت این برنامه تلاش کرد تا با استفاده از توانایی و انگیزه، ایجاد هویت و فرهنگ بین المللی و مشترک را تسریع کند تا بوسیله آن بتواند تکامل شبکه های بین المللی را به سرعت پیش برد.
    برای تربیت مدیران ، برنامه رهبری تجارت بین المللی توسط کالج مدیریت آشریج در بریتانیا طراحی شد.
    این برنامه به طور اختصاصی برای اعضای گروه های ارشد واحدهای تجاری در اروپا در نظر گرفته شد تا به آنها دانش و فنون لازم برای فعالیت های صحیح در یک محیط بین المللی آموزش داده شود.
    به دلیل هزینه بربودن این برنامه ها تصمیم گرفته شد که چنین برنامه هایی درسطح قاره ای ومنطقه ای تدوین شود و نمونه هایی ازآن در کشورهای حوزه ی اقیانوس آرام به اجرا گذاشته شد.
    در دوره طراحی این برنامه ها مهم این است که برنامه از یک طرف منعکس کننده ارزش ها و میراث اساسی ما باشد و از طرف دیگر بتواند چارچوب فرهنگ بین المللی ما را پیش برد.
    محتوای برنامه ها باید روزآمد شده و با پیشرفت هایی که در سطح تجارت بین المللی و مدیریت آن اتفاق می افتد متناسب شود زیرا شرکت افراد در برنامه های آموزشی و آموختن مفاهیمی که هرگز در دنیای واقعی آن را تجربه نکرده یا به کار نمی گیرند نوعی ”بوسه مرگ“ است.
    این برنامه ها باید بتواند به مهارت های مورد نیاز برای هدایت و رهبری گروه های کاری در شرایطی که صرفه جویی و کاهش هزینه های لازم برای بازسازی ساختارهای کهنه سلسله مراتبی و مشارکت سطوح مختلف سازمانی در تصمیم گیری و تأکید بیشتر بر تجربه کردن فردی در سطوح مدیریت میانی مدنظراست بکار گرفته شوند.
    به عبارت دیگر آنها باید تحولی را از مدیر بودن به سوی رهبران عملیات بودن تجربه کنند.
    درس های فرا گرفته شده از این بخش : در هر تحول ساختاری یا راهبردی سطح شایستگی مدیران در بدنه سازمان همواره کمتر از نیازهای سازمان است.
    از آنجا که احساس خوب و دلپذیری نسبت به استفاده از فرصت های شگفت آور و میل به جهانی شدن در میان مدیران میانی وجود دارد، این مدیران اعم از ا

    دریافت فایل بعد از پرداخت

    قیمت فایل فقط 6,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : دانلود نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی , تحقیق نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی , مقاله نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی , نوآوری توسعه مدیریت برنامه رهبری تجارت بین المللی

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :